Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
29.12.2007 13:06 - Равносметка
Автор: thedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1926 Коментари: 1 Гласове:
0



Тази година не ми се искаше да правя такава. Някак си ако напиша какво съм постигнала или загубила през тази година имам чувството, че то ще изчезне... безвъзвратно. Но рано или късно трябва да си призная всичко - всяка мисъл и всяка крачка направена по пътеката надолу, а кога би било по-подходящо от сега? Задържам тези мисли от известно време с идеята да ги пусна когато няма какво вече да се преобърне, но какво пък толкова-най-много света да свърши за два дни :)... или поне моя свят :)
Тази година в самото си начало не беше нещо особено. Започна със загуби. Загубих човек на когото държах, а малко по късно загубих и още двама души на които държах безкрайно много, а в началото на новата 2008 ще разбера, че губя още един... Загубих сигурността градена толкова години в едно познато до болка ежедневие когато завърших училище. Загубих и хора, които макар да не познавах толкова добре и да не бяха мой приятели, държах на тях и отношенията ни. За сметка на това спечелих една самостоятелност, за която бях мечтала много години :) Тя не се оказа това, което си мислех, но пък и не беше чак толкова за изхвърляне. Да, стъпих лекичко настрани, но мисля, че успях да се върна в добре отъпканите коловози и да стана пак аз. Тази година се загубих няколко пъти. Веднъж когато загубих приятел, втори път когато завърших училище, трети път когато най-добрия ми приятел и още един човек заминаха навън и четвъртия път когато се опитах да бъда друга за да задържа някого. Всеки път имах късмет да намирам пътечка сред храсталаците и някак да се връщам отново в познатата обстановка на истинското ми аз. И за сметка на всички загуби, и спечелих, и намерих много. Вярно, за всяко хубаво нещо трябва да се борим, но какво пък от това?!
Тази година най-голямата ми борба беше да намеря сили и да оставя в миналото си човека, който ме научи да виждам света, а не само да го гледам. Но пък по същото време намерих приятелка, с която не очаквах да си допаднем толкова. В дните след като завърших тя беше човека, с когото прекарвах не само дните, но и нощите си. Рядко се срещат такива хора с толкова широко отворено сърце и чисти души. Имах късмет тази година, че срещнах двама такива. :)
Тази година имах и най-страхотното лято. Няколкото концерта, на които отидох са емоция, която се надявам скоро да не забравя, както и няколкото ходения до морето :)
Особено двата пъти лятото до Шкорпиловци си бяха емоция :)
Като цяло тази година мина мързеливо както се и бях зарекла, че искам да стане. Яд ме е, че не си седнах на дупето да поуча малко повече и не се оказах особено сериозна в някои други отношения, но се надявам като цяло и тази година да ме е научила да бъда малко по-адекватна в отношенията си с хората. Надявам се да съм наранила малко по-малко хора от колкото бяха миналата година и да съм помогнала поне на един човек за нещо дребно. Надявам се да съм била достатъчно добра приятелка за хората, на които държа и добра дъщеря и сестра за семейството ми. Надявам се хората, които съм разочаровала или обидила да разберат, че не съм го направила с лошо чувство, а без да искам. Надявам се тази година да не остане като една от многото, а да я запомня по някакъв начин.
За другата година от чисто суеверие няма да казвам какво искам за да успея да го изпълня.
Искам да кажа едно огромно БЛАГОДАРЯ на всички, които бяха до мен не само в хубавите, но и в лошите ми моменти. Те си знаят кои са :)

image



Гласувай:
0



1. emollient - Привет Dark :)
01.01.2008 06:33
Dark, имаш красива душа и едно от най-ценните неща, които притежаваш е силата ти да вярваш и позитивната ти нагласа, че всичко ще се оправи.. това ме радва безумно много..
..почти винаги печелим едно, а губим друго.. може би затова хората казват "Всяко зло за добро".. важното е да гледаш напред и да се бориш за това което искаш..
..искренно ти желая да печелиш с по-малко борба и да изпитваш повече радост..
..прегръдки мила..:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210808
Постинги: 15
Коментари: 123
Гласове: 259
Архив