Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.10.2007 22:46 - Побърквам се, че не мога да чета!
Автор: thedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2557 Коментари: 2 Гласове:
0



Искам да чета толкова много напоследък. Имам около себе си какви ли не книги... не мога. Отварям книгата, отгръщам първите страници и зачитам, а мислите ми все бягат на някъде. Нито една книга не ме грабва истински, не ме кара да жадувам за следващата дума, да ми е интересен сюжета.... Всяка мисъл напоследък бяга в една и съща посока. До сега не е било така. Обичам да чета, наистина... но нямам сили. Доспива ми се и заспивам над страницата означена с номер 10, а после нямам воля да седна и да продължа.
А сега и всичко това. Като че ли не ми беше достатъчно едното, а ми се струпаха и още две. Казват, че всичко върви по три. Както доброто така и лошото. Само дето доброто идва по едно (ако въобще се появи).
Знам какво точно ми се чете сега. Знам, че тази книга ще я завърша, защото имам нужда от тази история и всички като нея. Знам и нещо друго-ще ми отнеме два или максимум три дни. А после? Обратно в реалността. Обратно в онези сиви дни. А лъчите светлина ще бъдат онези моменти с онези хора, които толкова обичам... но няма да са ми достатъчни, защото винаги искам още.


Тагове:   мога,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morganamaur - :)))) hold on,darling!!! :)))
29.10.2007 12:11
znam,znam ot kakvo ima6 nujda... za6toto az li4no se omagiosah ot tazi kniga...i povqrvai mi,naistina 6te se izkefi6 max. na neq... prosto nqma kak da e ina4e... stava duma za "Parfiumyt" na Patrick Ziuskind.... eeee, povqrvai mi i az bqh po4ti v sa6toto polojenie kato teb, t.e. ne 4e mi se prispiva6e posredata na stranicata,ami ne mi se be6e slu4valo naskoro da pro4eta ne6to vdahnovqva6to i zavladqva6to...no eto,4e pro4etoh "Parfiumyt"(istoriqta na edin ubiec) i vsi4ko se promeni... vsa6tnost knigata q 4etoh virtualno,no opredeleno,kolkoto i da struva,6te si q nabavq i v hartien variant... smqtam da q prepro4eta o6te nqkolko desetki pati... ;)))
pozdravi i priqtno 4etene :)))
цитирай
2. thedark - '''D'''
29.10.2007 19:16
Нямах в предвид това за четене, но по-нататък ще го прочета непремено
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210974
Постинги: 15
Коментари: 123
Гласове: 259
Архив