Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.10.2007 02:00 - Моето коледно настроение
Автор: thedark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2133 Коментари: 1 Гласове:
0



Както знаем в събота вечерта падна сняг. Аз лично не го видях как се е сипел на парцали понеже по това време бях прекалено заета да се хиля истерично на всякакви простотии, но очевидци казват, че било много красиво. Аз успях да се измъкна от кръчмата чак когато вече беше спряло да вали, но определено си спомням зверския стид и как ми тракаха зъбките до колата.
И сега какво? Дойде зимата. Всички сме в очакване на вторият сняг. Някои го очакват с ужас, защото още не са се запасили с топли дрешки и обувки, но аз вече съм готова!
Сега сигурно се чудите защо ви занимавам с тези общоизвестни факти? Ще ви кажа малко по-надолу.
Снега е един вид последното доказателство, било ни нужно за да признаем жестоката истина-зимата ни влезе през праговете. Прекрачи без да сме я канили и мисли най-нагло да преседи доста дълго време.
Като излизам вече си слагам ботушките и след като нагазих миналата вечер в първата си локва за сезона, се отказах от идеята да шляпам весело с тях. Кой да мисли като си копува ботуши, че трябва да не пропускат!
Пак се отклонявам от главната идея, а тя беше за зимата. Всеизвестно е, че сред най-студените нощи има и една означена с червени цифрички в календара, а именно навечерието на Коледа. Този така покварен празник. Лицемерието се стели навсякъде, а всички в желанието си да се изтъкнат, че са по-по-най си купуват най-голямото дръвче, че някои ходят и до разсадника за борче. нахлупили сме задължителните усмивки около този ден и се правим на щастливи. Е Коледата дали е истинска?
Моята Коледа тази година дойде по-рано от обикновенно. Онова заразно настроение на усмивки ме хвана днес, а не в средата или края на Ноември както става всяка година до сега. И пред мен стои голяма дилема-да метна ли коледните лампички артистично из стаята, за да ме карат да се усмихвам, или не? Какъв въпрос нали... Шекспир пасти да яде с неговото "Да бъдеш или да не бъдеш..."



Тагове:   настроение,   моето,


Гласувай:
0



1. morganamaur - :)))
29.10.2007 12:18
i na men Koleda mi e naj-liubimiq praznik prez godinata i nikoga dosega ne sam si i pomislqla da podhojdam kam nego s licemerieto na pove4eto hora,ot koeto se vazmu6tava6 i ti (za koeto te podkrepqm s dva levi kraka!!! phahhh ;) )...a za hileneto..ami az si se hilq postoqnno,celodnevno-vsekidnevno... (6tot sam luda) NO TOVA E TAINAAAA! ;))) 66666t,da ne vzeme6 da kaje6 na nqkoi! hahhh ;))))
i ima6 mn pozdravi ot dqdo Koleda,v4era se zasqkohme v Braziliq na vodni ski bqhme ;))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: thedark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210781
Постинги: 15
Коментари: 123
Гласове: 259
Архив